Re: DD a Asus a7n8x deluxe

Autor: archie (archie.am_at_ANTYSPAMwp.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 19:47:32 MET

Użytkownik "MarkX" <markx_usun_to_at_op.pl> napisał w wiadomości
> to moze mi ktos jeszcze wytlumaczy ,dlaczego dopiero wtedy mi sie
uaktywnia
> opcja Dolby(R) Digital Encoding ,jak podepne glosniki poprzez Digital
Output
> tutaj mozna to zobaczyc. 18-naste zdjecie od gory
> http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/154-107
> Wnioskuje z tego ,ze jezeli podepne normalnie ,nie poprzez Digital Output
> ,to DD nie uzyskam. Dobrze mysle?

No to już zgłupiałem, a raczej niedokładnie zrozumiałem o co chodzi w
poście. Jeśli w sterowniku nForce w ustawieniach strumienia wyjściowego
zaznaczymy korzystanie z wyjścia analogowego i uaktywni się tylko dolby
surround, a gdy zaznaczymy wyjście cyfrowe to dostępny będzie tylko dolby
digital to oznacza że nie można używać ich naprzemiennie. Pytanie tylko czy
jeśli jest ustawione 6 głośników to czy będą działały na 6 niezależnych
kanałów, niezależnie od tego czy analogowe czy cyfrowe. Dobrze by było
sprawdzić specyfikacje standardu dolby digital czy udostępnia 6 niezależnych
kanałów.