Re: wyciszenie komp'a

Autor: Wojciech \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 23:16:54 MET

w wiadomości: btjuap$rbv$1_at_news.onet.pl , użyszkodnik " Kolaborator "
 podając adres mod_tap_at_poczta.onet.pl spłodził co następuje:

> Witajcie.
> Jak w tytule.... moj komp "szumi" jak woda w klozecie.
> Mam na nim TV i wieczorkiem nie idzie tego zniesc!
> Wczytywalem sie w rozne artykuly, cos o obnizeniu napiecia na
> wentylatorach, ale szczeze mowiac nie wiem gdzie to zmienic (czy w
> ogole bez lutownicy mozna?). Mam p4 2400 box z wentylatorem, czy mam
> zmienic wentylator na inny?? A co z zasilaczem (mam "jakis" 300W)?
> Jak w nim moge "obnizyc" napiecie wentylatora? Co najlepiej zrobic?
> Moze wstawic go do jakies szafy :) ??
> Gdzie znajde "domowe" sposoby (za 0 zł) na wyciszenie kompa!
> [...]

Za zero zł to pewnie Ci się nie uda ;)

wymiana zasilacza na jakiś cichy i porządny
Chieftec 360W (HPC-360-302DF
lub
Modecom FSP350-60PN(PF) 350WPFC

likwidacja witraczka na karcie graficznej

gumowe podkładki do dysków

a dla minimalistow udnderclock ;))))

--
Wojciech K