Re: Hełmy wirtualne...

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 22:02:55 MET


W artykule news:bthj4h$1fl$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Olo z adresu <jm500_at_wp.pl> napisał(a):

> Nie wiem jak widzi się obraz w tym hełmie, ja mam od kilku tygodni
> okulary 3D, można powiedzieć że rewelacja jak za cenę 125 zł nowe - 2
> lata gwarancji), co prawda nie wszystkich grach jest cacy, ale na
> większości jest OK. Ale aby był dobry, nie drgający obraz potrzebny
> jest w miarę dobry monitor tzn. na danej rozdzielczości obrazu musi
> chodzić z częstotliwością co najmniej 100 Hz, im wyższa częstotliwość
> tym lepsza jakość uzyskiwanego obrazu 3D, efekt 3D działa na wszystkich
> grach, które korzystają z direct x i open gl. Dla ciekawych jak wygląda
> obraz przez takie okulary to można porównać go do przeglądarek slajdów
> 3d (kiedyś mówiło się na to trójwymiarowe) z dziecinnych lat, z tym że
> jest ruchomy:)
>
> Pozdrawiam
> Ol

A mozesz zdradzic jakiej firmy i model okularkow?
I gdzie za 120zl kupiles?

-- 
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****
** HDD:IBM 45GB 7200, SEAGATE 120GB S-ATA,SAMSUNG 20GB **
** FX5950 256 MB/Bit ,CDRW LITEON, DVD-PIONEER, SONY19'**


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 12:51:34 MET DST