Re: POMOCY BO OSZALEJĘ!!!

Autor: Rudy (maxim666_NOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 23:10:26 MET

Użytkownik "Piotr Leśnikowski" <patak_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Od jakiegoś czasu do białej doprowadzaja mnie 2 rzeczy"
> 1. Co nie uruchomię jakiejś aplikacji (np. z pulpitu lub Moich dokumentów)
> wywala kominikat że "jakiś_plik.exe wygenerowal błędy i będzie zamknięty
> przez system Windows". Kilka dni temu usunałem z kompa jakiegoś trojana
> strony głównej. Może to ma jakieś znaczenie, może mam cos jeszcze na dysku
> system32?
heh, objawy takie jak u mnie kiedy zalapalem robaka swen. To jest tak, ze
kazda aplikacja ma wpisane uruchamianie przez ten jakis_plik.exe wiec jesli
go usunales (skanujac jakims antywirusem) i nie pamietasz sciezki gdzie on
sobie tam lezal to lekka kicha. u mnie sie to skonczylo reinstalacja
systemu, moze jest inny sposob na poznanie sciezki do tego pliku. ogolnie to
przepis na robaka jest tu:
http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=2469
tylko ze musisz pamietac gdzie ten plik jest :)))))
> 2. Nie mogę uruchomić więcej niż 3 aplikacje. Przy próbie otwarcia
czwartej
> wiesz się i musze zamknać jedna z nich.

a to juz nie wiem :)

Pozdro