wyciszenie komp'a

Autor: Kolaborator (mod_tap_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 16:39:37 MET

Witajcie.
Jak w tytule.... moj komp "szumi" jak woda w klozecie.
Mam na nim TV i wieczorkiem nie idzie tego zniesc!
Wczytywalem sie w rozne artykuly, cos o obnizeniu napiecia na wentylatorach,
ale szczeze mowiac nie wiem gdzie to zmienic (czy w ogole bez lutownicy
mozna?). Mam p4 2400 box z wentylatorem, czy mam zmienic wentylator na
inny?? A co z zasilaczem (mam "jakis" 300W)? Jak w nim moge "obnizyc"
napiecie wentylatora? Co najlepiej zrobic? Moze wstawic go do jakies szafy
:) ??
Gdzie znajde "domowe" sposoby (za 0 zł) na wyciszenie kompa!
Dzieki!!!