POMOCY BO OSZALEJĘ!!!

Autor: Piotr Leśnikowski (patak_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 22:11:28 MET

Od jakiegoś czasu do białej doprowadzaja mnie 2 rzeczy"
1. Co nie uruchomię jakiejś aplikacji (np. z pulpitu lub Moich dokumentów)
wywala kominikat że "jakiś_plik.exe wygenerowal błędy i będzie zamknięty
przez system Windows". Kilka dni temu usunałem z kompa jakiegoś trojana
strony głównej. Może to ma jakieś znaczenie, może mam cos jeszcze na dysku w
system32?
2. Nie mogę uruchomić więcej niż 3 aplikacje. Przy próbie otwarcia czwartej
wiesz się i musze zamknać jedna z nich.

Co to k.. jest??
Jak to poprawić?

PL