Re: Prośba do użytwkoników monitora NEC 991 SB

Autor: peligroso (peligroso_at_poczta.fm)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 21:54:24 MET

> ja tez mam niezbyt wyrazny obraz mimo dosc dobrej karty graficznej. ale u
> mnie to raczej problem ze zbieznoscia kolorow, ktorej za cholere nie moge
> ustawic. zauwazylem to zaraz po zakupie ale nie mialem kiedy wymienic
> monitora na inny model i teraz bede go musial oddac do serwisu (pisalem
juz
> do nich - rozbieznosc rzedu 1 pixela kwalifikuje sie do naprawy
> gwarancyjnej).

hm....
ja cały czas nie mogę ustwawić odpowiedniego kololu białego i czarnego na
raz.
Jak za duża jasność czerń jest nieczytelna, jak jasność obniżę do np 25 %
czerń jest OK, ale za to biały jest szary.
Czy myślisz ze mogę oddać monitor do sklepu albo coś, czy mam może pisać do
serwisu ?
Czy się z tym pogodzić ? po prostu ? Kanciastosć tych literek strasznie
mnie wkurza generalnie także.