Re: Prośba do użytwkoników monitora NEC 991 SB

Autor: kyle (darek_kr_at_op.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 20:57:19 MET

> Od poniedziałku posiadam ten monitor i generalnie
> nie jestem do końca przekonany
ja rowniez :-(

> Generalnie czy możecie podać mi w jakich ustawieniach pracujecie ?
1280x960_at_85Hz 7500K

> Cały czas mam jednak wrażenie, że widać jakąś kratkę jakby każdy pixel z
> osobna (moze to przez za duża plamkę ????)
tak zgadza sie. w parcy na Sony mam plamke 24-25 (chyba) i literki nie sa
takie 'kanciaste'.

> Zalecany tryb 1280x1024 jest niestety dla mnie za mały ( a może mozna sie
do
> niego przyzwyczaić ??)
dla mnie jest zbyt nieproporcjolalny.

> Jak narazie mam jesli nie uzywam tryby sRGB takie ustawienia kolorów:
> 9300 K, 96,7 Red, 97,5 Green, 93,4 blue,
> brightness 34,3 %, contrast 97,5 , ale trochę mi sie wydają niewyraźne te
> literki, albo już nie wiem co .
ja tez mam niezbyt wyrazny obraz mimo dosc dobrej karty graficznej. ale u
mnie to raczej problem ze zbieznoscia kolorow, ktorej za cholere nie moge
ustawic. zauwazylem to zaraz po zakupie ale nie mialem kiedy wymienic
monitora na inny model i teraz bede go musial oddac do serwisu (pisalem juz
do nich - rozbieznosc rzedu 1 pixela kwalifikuje sie do naprawy
gwarancyjnej).

pozdrawiam
kyle