Re: Prośba do użytwkoników monitora NEC 991 SB

Autor: kyle (darek_kr_at_op.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 22:24:37 MET

> hm....
> ja cały czas nie mogę ustwawić odpowiedniego kololu białego i czarnego na
> raz.
> Jak za duża jasność czerń jest nieczytelna, jak jasność obniżę do np 25 %
> czerń jest OK, ale za to biały jest szary.
> Czy myślisz ze mogę oddać monitor do sklepu albo coś, czy mam może pisać
do
> serwisu ?
nie wiem, mozesz probowac. mi sklep dal troche czasu na testowanie ale
niestety nie wyrobilem sie (bylem poza miastem) z oddaniem monitora. teraz
pozostaje mi serwis (na szczescie gwarancja jest 'door to door').

jesli nie uda ci sie oddac monitora w sklepie mozesz zrobic dwie rzeczy:
- dowiedziec sie czy rozmycie obrazu mozesz traktowac jako wade i oddac do
serwisu. ja uzywajac Nokia Test Monitor'a zauwazylem brak zbieznosci kolorow
na rogach ekranu - kolor niebieski wyraznie 'odstaje' w prawym i lewym
gornym rogu. napisalem do serwisu i powiedzieli zeby przyslac monitor. u
ciebie pewnie jest podobnie.

- probowac samemu wyregulowac monitor - z boku obudowy (lewa strona patrzac
na ekran) jest dziurka, majac dlugi cienki sruboktet mozesz dostac sie do
srubki regulujacej rozmycie (chyba w pionie), troche nizej jest kolejna
srubka regulujaca rozmycie (chyba w poziomie), jeszcze nizej jest srubka
regulujaca jasnoc. oczywiscie najpierw sporobuj wyregulowac z OSD.

pozdr.
kyle