Re: DD a Asus a7n8x deluxe

Autor: Krzysztof Szatanik (dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 20:21:02 MET

In news:btk5dv$j1o$1_at_news.onet.pl,
MarkX <markx_usun_to_at_op.pl> typed:

> to moze mi ktos jeszcze wytlumaczy ,dlaczego dopiero wtedy mi sie
> uaktywnia opcja Dolby(R) Digital Encoding ,jak podepne glosniki
> poprzez Digital Output

    Dolby *Digital* jak sama nazwa mówi jest *cyfrowe*, i w MCP-T oznacza to
wyprowadzenie zakodownego cyfrowego sygnału na zewnątrz, tak byś mógł to
podpiąć do jakiegoś dobrego wzmacniacza z własnym dekoderem DD. Jak takiego
wzmacniacza nie posiadasz, brudną robotę dekodowania sygnału weźmie na
siebie MCP-T wyprowadzając na zewnątrz wybraną ilość kanałów analogowych
zjadliwych nawet dla najtańszych/najstarszych głośników/wzmacniaczy nie
obsługujących DD.

> Wnioskuje z tego ,ze jezeli podepne normalnie ,nie poprzez Digital
> Output ,to DD nie uzyskam. Dobrze mysle?

    Częściowo. Patrz wyżej.

--
#   Krzysztof Szatanik   dbl001-tnijto_at_o2.pl    GG: 2236900   #
#     AMD XP 2500+@202Mhz | Asus A7N8X DLX | GF2MX400/64MB    #