problem z uruchomieniem kompa, gdy kabel sieciowy podłączony...

Autor: Piotr (mieloneczka.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 20:13:08 MET

Taka oto historia. Pracując dziś na kompie w pewnym momencie sam mi się
zrestartował i podczas typowej procedury uruchamiania po takim restarcie
system sprawdza dyski i wtedy... błękitna plansza z takim to komunikatem:
*** STOP: 0x000000D1 (0xDD5D85D2, 0x00000002, 0x00000000, 0xBFE718B6)
DRIVER_IRQL_LESS_OR_EQUAL
*** Address BFE718B6 base at BFE6E000, DateStamp 3d8f62cd-NVENET.sys
tu jeszcze informacje o ponownym uruchomieniu i jeśli nadal będzie ta
plansza, to należy sprawdzić, czy poprawnie został zainstalowany sprzęt itp.

Jeśli podczas ponownego uruchomienia kompa (restartu) pomijam sprawdzanie
dysku, to ponownie restartuje się sam. Wtedy na ekranie początkowym pojawił
mi się komunikat, że ustawienia CPU w CMOSie zostały zmienione. Załadowałem
standardowe ustawienia w BIOSie i uruchomiłem ponownie, i... bez zmian.
Cały ten bałagan NIE WYSTĘPUJE, gdy odłączę kabel sieciowy od kompa. System
elegancko się uruchamia i chodzi bez zarzutu. Jeśli wtedy podłączę kabel
sieciowy, to mam dostęp do sieci, jak było przed wystąpieniem problemów.
CO JEST GRANE???

WIN 2000 PL
AMD ATHLON XP 2500+ Barton
Soltek SL FRN2-L nVidia nForce2 SPP (sieć NV LAN na pokładzie)
dualDDR 2*256MB (333MHz)

Piotr
gg: 2241229