Re: DD a Asus a7n8x deluxe

Autor: MarkX (markx_usun_to_at_op.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 18:53:30 MET

Użytkownik "archie" <archie.am_at_ANTYSPAMwp.pl> napisał w wiadomości

> Na płycie są gniazdka od dwóch przednich głośników, dwóch tylnych i
> centralnego z subwoferem. W sterowniku karty też można ustawić 6
głośników.
> Czyli będzie pełne dolby.

to moze mi ktos jeszcze wytlumaczy ,dlaczego dopiero wtedy mi sie uaktywnia
opcja Dolby(R) Digital Encoding ,jak podepne glosniki poprzez Digital Output
tutaj mozna to zobaczyc. 18-naste zdjecie od gory
http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/154-107
Wnioskuje z tego ,ze jezeli podepne normalnie ,nie poprzez Digital Output
,to DD nie uzyskam. Dobrze mysle?

--
pozdrawiam
MarkX