Re: DD a Asus a7n8x deluxe

Autor: MarkX (markx_usun_to_at_op.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 00:01:32 MET

Użytkownik "Krzysztof Szatanik"
<dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl> napisał w
wiadomości news:btkaeq$crf$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

>MCP-T wyprowadzając na zewnątrz wybraną ilość kanałów analogowych
> zjadliwych nawet dla najtańszych/najstarszych głośników/wzmacniaczy nie
> obsługujących DD.

rozumiem

> Częściowo. Patrz wyżej.

tzn jak czesciowo :)? albo dzwiek leci na 6 kanalow niezaleznie ,albo nie :)
Albo jest dolby digital ,albo dolby surround. Pomijam teraz kwestie jakosci.
Z tego co sie orientuje to digital ,a suurround to 2 rozne systemy kodowania
dzwieku. Myle pojecia jakies? Jezeli tak ,to prosze mnie poprawic

--
Pozdrawiam
MarkX