Re: jaka karta TV

Autor: Big Jack (AwBnFpCxNnZe_at_qngn.jlgavwgb.cy)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 19:57:28 MET

W wiadomości: Xns9468EBC469AA2darzurbox43pl_at_127.0.0.1
użytkownik: *Żurek* <darzur_at_skasuj_to_o2.pl.invalid>
napisał(a):

> Więc raczej mało zewnętrznego softu na to będzie. NAjlepiej chyba
> narazie kupować BT878.

To zależy do czego przywiązujesz większą wagę. Czy wolisz oglądać tv z
lepszą jakością, czy z gorszą, ale za to mieć możliwośc rozkodowania
Canal+. Ja wybrałem ten pierwszy wariant i nie żąłuję tego. Oprócz
Canal+ mam jeszcze ponad innych 50 programów, których zły odbiór
bardziej by mnie irytował niż brak możliwości oglądania Canal+. Nie bez
znaczenia jest też jak się poszczególne karty zachowują na różnych
platformach. WinFast TV 2000 XP Expert pod WinXP chodzi bez
najmniejszego problemu. Nie o wszystkich kartach TV można to powiedzieć.
Ale o tym były już kiedyś dyskusje i można sporo znaleźć w archiwum.
Pozdrawiam
Big Jack

--
     //////