Re: Chieftec 360W DF

Autor: godless (tbqyrff_at_tb2.cy)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 19:26:05 MET

Paweł Zawadzki napisał(a):

> U mnie naklejka jest z boku (znaczy po przeciwnej stronie od drugiego
> wentylatora :)) Jesli chodzi o DataCode to jest "0332". Zasilacz kupilem
> na WGK, 2 tygodnie temu. Dodam, ze wszystko chodzi dobrze (choc napiecie
> +12V mogloby byc troche lepsze). Moj sprzet to: msi kt6 delta, athlon xp
> 2400, 2 hdd, 1 cdrw, fx5200, 2 eth.

To może ja też się wypowiem. :-)
Kupiłem tego Chiefteca 3 dni temu (comp-art.pl) za 259 zł. U mnie naklejka
jest na górze zasilacza, niestety nie mogę w tej chwili podać date code,
ale podam dwa kody z opakowania:
03329136032B04009492
4710713231207
Sam zasilacz był zafoliowany i po otwarciu aż *pachniał* nowością. ;-)
Testowałem go przy pomocy m.in. Hot Cpu Tester + defragmentacja dysku +
wypalanie cd
Oto rezultaty (napięcie nominalne, napięcie idle, napięcie stress):
+3,3 +3,34 +3,36
+5 +5,03 +5,03
+12 +11,80 +11,86
-12 -11,86 -11,78
Jak na razie wszystko w pełni stabilne, wcześniej miałem Megabajta 300 W i
podczas uruchamiania gier były czasami resety.

Mój sprzęt to:
Abit NF7 v1
Athlon 2,2+
512 MB DDR