Re: wyciszenie komp'a

Autor: smgtom (smgtom_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 17:02:11 MET

"Kolaborator" <mod_tap_at_poczta.onet.pl> napisal w

> Wczytywalem sie w rozne artykuly, cos o obnizeniu napiecia na
> wentylatorach, ale szczeze mowiac nie wiem gdzie to zmienic (czy w
> ogole bez lutownicy mozna?).

Chyba nie.

> Mam p4 2400 box z wentylatorem, czy mam
> zmienic wentylator na inny?? A co z zasilaczem (mam "jakis" 300W)? Jak
> w nim moge "obnizyc" napiecie wentylatora? Co najlepiej zrobic? Moze
> wstawic go do jakies szafy
>:) ??

Można zmienić napięcie dolutowując oporniki albo coś w tym stylu.

Ja bym proponował zakupić i wymienić sobie wszystkie wiatraczki na takie z
łożyskiem kulkowym (One chyba sącichsze) i regulacją temperatury (z
wbudowanym termometrem itd :P, ponieważ sam dostosuje sobie prędkość do
temperatury).

A domowy sposób za 0zł to zanieś kompa do sąsiada i se kabelki poprowadź ;)

--
Pozdrawiam
Tomek "smgtom" Ś.