Re: Chieftec 360W DF

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 16:10:16 MET

> Zachęcony wieloma postami do kupna w/w zasilacza, 2 tygodnie temu
> nabyłem takowy na giełdzie w W-wie-gwarancja 2 lata, książeczka
Chieftec-a,
> [...]
> spox), po podłączeniu kolejnego urządzenia USB (np. mam podpięte NIE
> WŁĄCZONĄ drukarkę, modem od neo+, i podpinam aparat cyfrowy, i mi się
> rozłącza neo - tak jest także przy uśpieniu monitiora lub jego włączeniu
> (znaczy się także się neo rozłącza).
> Postanowiłem więc zmienić zasilacz-prawie nic się nie zmieniło, prócz
> tego,że komp się zawsze uruchamia. Już dwa razy miałem taką sytuację, iż
> parę sekund po włączeniu zasilania kompa, wywaliło korki w domu?? Co to
> jest? O co chodzi? Czy zasilacz jest uszkodzony? Czy to jakaś obrona przed

No coz, poczytaj watek "Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360W", moze to ta
sama walnieta seria zasilaczy, albo moze masz kiepskie napiecie w
gniazdkach. Sprobuj podlaczyc kompa u kogos innego ( byle nie u sasiada bo
to ta sama linia ;) i zobaczy czy tam chodzi. Jezeli tak no to bedziesz mial
problem.
Pozdrawiam