Re: radeon 9500 64mb build by ati

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik (cormac82WYTNIJ_TO_at_o2.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 16:02:10 MET

deto wrote:
> Teoretycznie nie mozna uszkodzic tak karty ... przynajmniej tak twierdza
> tworcy Omeg. Chodz ktos ostatnio pisal o uszkodzonej karcie z odblokowanymi
> 8 potokami ... no ale nie sprawdzil czy byla sprawna przed odblokowaniem :)

Pewnie mowisz o mnie i moim Radeonie 9500 Powercolor. Przypuszczam, ze
karta byla skopana od poczatku, ale pewnosci nie mam, do razu zapodalem jej
zmodyfikowane Omegi.

> Po wymianie na nowa i odblokowaniu wszystko bylo ok, wiec poprzednia musiala
> byc uszkodzona ogolnie.

No wlasnie. Trzeci z kolei egzemplarz tego powercolora dziala na 8 potokach
i podbitym taktowaniem elegancko.

Pozdrawiam!

--
::   Daniel "CormaC" Bartosik   ::  "Life can be for living         ::
:                               ::   Just try and never give in!"    :