Re: radeon 9500 64mb build by ati

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 09:24:16 MET

Hey,

Użytkownik "pit76" <rumek12_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> czesc
> mam mozliwosc kupic ta karte za 475zl i chcialbym odblokowac 4 potoki
> poprzez sterowniki
> czy istnieje mozliwosc uszkodzenia karty i na jakim programie testowac aby
> bylo widac jakies bledy?

Nie sposob niezauwazyc bledow w grafice. Czasem ich mniej czasem wiecej.
Teoretycznie nie mozna uszkodzic tak karty ... przynajmniej tak twierdza
tworcy Omeg. Chodz ktos ostatnio pisal o uszkodzonej karcie z odblokowanymi
8 potokami ... no ale nie sprawdzil czy byla sprawna przed odblokowaniem :)
Po wymianie na nowa i odblokowaniu wszystko bylo ok, wiec poprzednia musiala
byc uszkodzona ogolnie.

> a moze w tej cenie jest cos lepszego?

Raczej nie znajdziesz nic lepszego w tej cenie.

> z gory dzieki i pozdrawiam

Pozdrawiam, Paweł