Re: radeon 9500 64mb build by ati

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 17:16:13 MET

Hey,

Uzytkownik "Daniel 'CormaC' Bartosik" <cormac82WYTNIJ_TO_at_o2.pl> napisal w
wiadomosci news:btjrck$nkq$1_at_helios.nd.e-wro.pl...
> Pewnie mowisz o mnie i moim Radeonie 9500 Powercolor. Przypuszczam, ze
> karta byla skopana od poczatku, ale pewnosci nie mam, do razu zapodalem
jej
> zmodyfikowane Omegi.

Tak zgadza sie o Tobie :-)

> No wlasnie. Trzeci z kolei egzemplarz tego powercolora dziala na 8
potokach
> i podbitym taktowaniem elegancko.

Czyli masz teraz R9500Pro ... czyli to samo co ja, z ta mala roznica, ze ja
nie liczylem na szczescie z potokami i od razu nabylem wersje Pro :)

Pozdrawiam, Pawel