Re: DX 9.0 a Longhorn

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_nospam.math.put.poznan.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 02:36:26 MET

Użytkownik "Pawel" <Pavvcio_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Wiesiu chlopie jak pisalem wczesniej nie czepiaj sie nieistotnych detali.
adres strony z informacjami dokumenty\ujacymi postawiona teze a pewno byl
istotny.
www.microsoft.pl NIE ZAWIERA zadnych informacji nt. oprogramowania MS (a
wrecz przeciwnie).
Sam podales ten adres, przejrzyj watek.

> Wspomne ze adres forum to pl.comp.pecetm, a nie pl.gramatyka.polski. Jak
> zdazyles zauwazyc forum zwiazame jest z komputerami a dokladniej ze
> sprzetem, wiec twoje riposty o blednym napisaniu wyrazu moge skomentowac
> tylko w jeden sposob http://www.ntg.prv.pl Przeczytaj czym sie dokladnie
> zajmuje forum, napewno pomoze, a i ile pozytku. Podalem ci adres strony
> oficjalnej microsoftu, ale zagraniczny, a nie pl.
Jw.

> Na polskiej stronie jest
> malo informacji jesli chodzi o przedmiot naszej klotni. Chlopie po co ta
> sprzeczka? Napisalem posta o zaletach kart FX, owszem masz prawo nie
zgodzic
> sie z moja opinia, tylko dlaczego wyrazasz to w taki chamski sposob?
Pisanie poprawnie w ojczystym jezyku i korygowanie chamow ktorzy go kalecza
nie uwazam za przejaw chamstwa.
To zakres szkoly podstawowej. Wysuwam teze, ze kto nie poradzil sobie na tym
poziomie edukacji, nie powinien dyskutowac na tematy usytuowane szczebelek
wyzej.

> Nie
> jestem chlopczykiem ktoremy mozna nawrzucac co slina na jezyk przyniesie,
Tego nie powiedzialem.
> mam swoj honor i godnosc.
A temu nie przeczylem.

> Mysle ze na tym skonczymy nasz konflikt, wszystko
> zostalo wyjasnione i nie ma sensu ciagnac tego dalej, toz to forum
> komputerowa a nie wybacz mi.
A tak BTW: gdzie tutaj ustosunkowanie to kwestii merytorycznych?
"Toz to forum komputerowe".
Czyzby Longhorn NIE wymagal jednak DX9 :P
Czy tak trudno dac sie sprostowac?

Wieslaw