Re: DX 9.0 a Longhorn

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 09:20:00 MET

Hey,

Użytkownik "Pawel" <Pavvcio_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Wiesiu chlopie jak pisalem wczesniej nie czepiaj sie nieistotnych detali.
> Wspomne ze adres forum to pl.comp.pecetm, a nie pl.gramatyka.polski. Jak
> zdazyles zauwazyc forum zwiazame jest z komputerami a dokladniej ze
> sprzetem, wiec twoje riposty o blednym napisaniu wyrazu moge skomentowac
> tylko w jeden sposob http://www.ntg.prv.pl Przeczytaj czym sie dokladnie
> zajmuje forum, napewno pomoze, a i ile pozytku. Podalem ci adres strony

Bardzo smieszne, bardzo. Ale moze jednak poczytasz dokladniej netykiete ?

> oficjalnej microsoftu, ale zagraniczny, a nie pl. Na polskiej stronie jest
> malo informacji jesli chodzi o przedmiot naszej klotni. Chlopie po co ta

Przeciez podal ci konkretne wymagania odnosnie Longhorna z oficjalnej strony
MS. Moze do nich sie odniesiesz ?

> sprzeczka? Napisalem posta o zaletach kart FX, owszem masz prawo nie
zgodzic
> sie z moja opinia, tylko dlaczego wyrazasz to w taki chamski sposob? Nie
> jestem chlopczykiem ktoremy mozna nawrzucac co slina na jezyk przyniesie,
> mam swoj honor i godnosc. Mysle ze na tym skonczymy nasz konflikt,
wszystko

Po Twoich postach niestety nie odnosze takiego wrazenia. Piszesz bzdury ...
a jak juz nie masz argumentow to zbaczasz z tematu.

> zostalo wyjasnione i nie ma sensu ciagnac tego dalej, toz to forum
> komputerowa a nie wybacz mi.

Tak .... najlepsza postawa ... "mam racje i nie dociera do mnie, ze nie mam
racji, i dlatego nie bede z wami rozmawial ... bo przeciez i tak mam racje"
... rotfl

Btw. mam nadzieje, ze odpowiesz na post kolegi odnosnie tych oficjalnych
wymagan zanim skonczy Ci sie promocja neo+ ;-P

Pozdrawiam, Paweł