Re: Jaki laptop i gdzie w Wawie do 4 tys. zl Max ??

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 02:31:31 MET

Użytkownik "Anubis" <rafalb7[usun to]@go2.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie w Warszawie kupie najtaniej nowego laptopa do ok 4 tys zl max,
> ktory zadowoli mnie dobrymi parametrami i jakoscia wykonania ??
> Wlasciwie ten laptop ma byc dla mojej ciotecznej siostry, bedzie
> uzywac go do pracy, internetu i multimediow ale nie gier :)
> Patrzylem na ceny laptopow i powiem ze sa straszne... nawet na stronie
> Optimusa zauwazylem ze nie maja juz firmowych laptopow a tylko
> sprzedaja te znanych marek... w Higscreen'ie tez...
> Moze ktos mogl by mi cos polecic jakas firme sprzedajaca i np modele
> konketne tak ok 1800 Mhz Celeron lub Amd wystarczy, 256 M DDR, karta
> [...]

Rzuć okiem na serię Compaq Evo w ofercie Vobisu, to IMHO bardzo miłe
markowe laptopiki właśnie dla osoby nie zamierzającej grać. Ma na
pokładzie wszystko co potrzeba, jest cichy, nie grzeje się, ma
przyzwoitą wagę i baterie. Ale nagrywarki DVD w tej cenie się nie
spodziewaj ;->.to

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/