Re: DX 9.0 a Longhorn

Autor: Pawel (Pavvcio_at_op.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 00:41:44 MET

Użytkownik "Wieslaw Lubas" <vieniu_at_nospam.math.put.poznan.pl> napisał w
wiadomości news:bti3dr$5g9$1_at_topaz.icpnet.pl...

> Nieistotnych piszemy lacznie a nie rozdzielnie.
> Na www.microsoft.pl jest tylko drobna informacja ze strona nie ma nic
> wspolnego z MS, logo Linuxa, a po chwili nastepuje przekierowanie na
> www.balta.pl - internetowy sklep komputerowy..
>
> Potrafie szukac, ale w tym sklepie nic nie znalazlem nt. Longhorn.
>
> Wieslaw (bez pozdrowien dla pieniacza)

Wiesiu chlopie jak pisalem wczesniej nie czepiaj sie nieistotnych detali.
Wspomne ze adres forum to pl.comp.pecetm, a nie pl.gramatyka.polski. Jak
zdazyles zauwazyc forum zwiazame jest z komputerami a dokladniej ze
sprzetem, wiec twoje riposty o blednym napisaniu wyrazu moge skomentowac
tylko w jeden sposob http://www.ntg.prv.pl Przeczytaj czym sie dokladnie
zajmuje forum, napewno pomoze, a i ile pozytku. Podalem ci adres strony
oficjalnej microsoftu, ale zagraniczny, a nie pl. Na polskiej stronie jest
malo informacji jesli chodzi o przedmiot naszej klotni. Chlopie po co ta
sprzeczka? Napisalem posta o zaletach kart FX, owszem masz prawo nie zgodzic
sie z moja opinia, tylko dlaczego wyrazasz to w taki chamski sposob? Nie
jestem chlopczykiem ktoremy mozna nawrzucac co slina na jezyk przyniesie,
mam swoj honor i godnosc. Mysle ze na tym skonczymy nasz konflikt, wszystko
zostalo wyjasnione i nie ma sensu ciagnac tego dalej, toz to forum
komputerowa a nie wybacz mi.