Re: Jaki laptop i gdzie w Wawie do 4 tys. zl Max ??

Autor: Anubis (rafalb7[usun.to)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 08:34:51 MET

Użytkownik "lazik_s" <spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!
>
> Pewnego dnia, a było to w środę popołudniem, Anubis napisałeś na
> pl.comp.pecet coś takiego:> > lub wiekszy.
>
> Czy ty chcesz w takiej cenie mieć nagrywarkę DVD w nim??

Nie... dobrze jak by byl odtwazacz DVD i nagrywarka CD-R(W) w jednym bo to
bedzie dla mlodej dziewczyny a zazwyczaj stacji dyskietek w takim sprzecie
nie ma i trzeba traktowac to jako opcje.

> Co do ogółu to IMHO zostaje ci oferta niemarkowych firm, z którymi
> mogą być niestety problemy w przyszłości. Ja ze swojej strony
> proponuję dozbierać troszeczkę więcej kasy i wydać na coś
> porządnego/markowego.

Tak myslalem
jest kilka ciekawych opcji

 Jeżeli ta opcja odpada to raczej allegro.
> Napewno nie pakowałbym się w ACTINę, CA, GEO czy inne firmy tego
> pokroju,

Actina jest taka slaba ? ;(

 bo zysk w kosztach początkowy może być złudny i ni wart
> późniejszych nerwów. Ze swojej strony polecę www.gericom.pl, IMHO
> średniak wśród całej stawki, ale godne polecenia. Poszukaj także coś z
> Compaq'a bo niekiedy mają naprawdę dobre ceny a jakość jest nie do
> zarzucenia.

Widzialem Gericomy calkiem fajne chodz innne firmy jak Compaq maja sprzet w
podobnej cenie.