Jaki laptop i gdzie w Wawie do 4 tys. zl Max ??

Autor: Anubis (rafalb7[usun.to)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 14:50:35 MET

Gdzie w Warszawie kupie najtaniej nowego laptopa do ok 4 tys zl max, ktory
zadowoli mnie dobrymi parametrami i jakoscia wykonania ??
Wlasciwie ten laptop ma byc dla mojej ciotecznej siostry, bedzie uzywac go
do pracy, internetu i multimediow ale nie gier :)
Patrzylem na ceny laptopow i powiem ze sa straszne... nawet na stronie
Optimusa zauwazylem ze nie maja juz firmowych laptopow a tylko sprzedaja te
znanych marek... w Higscreen'ie tez...
Moze ktos mogl by mi cos polecic jakas firme sprzedajaca i np modele
konketne tak ok 1800 Mhz Celeron lub Amd wystarczy, 256 M DDR, karta
muzyczna i najlepiej naped DVD/DDR-RW - combo, dysk minimum 30 Gb a ekran
14" lub wiekszy.
Pozdrawiam