Re: Podkrecac athlona czy nie?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 14:52:08 MET

Użytkownik "T." <cashu_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> No a pomyśl co by było jakby porocek żył 1000 lat.... Bierz jakieś
rozsądne
> dane a nie z sufitu. Nie zapomnij też że jak komp pracuje ostro to temp
się
> jeszcze podnosi.
> Trwałość płyty CD wynosi z założenia 30 lat. Procesor sądzę że będzie miał
> niższą. Szczególnie jeśli chodzi o nowe procesory.

tak naprawdę to dyskutujemy jak wróżka z wróżką - starałem sie jakieś
konkretne dane o standardowym czasie życia procesora na stronach intela ale
mi sie nie udało (może ktoś wie jakie są oficjalne dane?) - w jednym kompie
mam przetaktowanego od wielu lat AMD K6-2 i jest tak gorący że nie da się go
dotknąć - jak go kupowałem to był wszystkim na co mnie było stać - teraz
skrzynka piwa więcej kosztuje a procek ciągle działa i nie zamierza kończyć
żywota

> Tak więc wyznacznikiem tego czy i ile podkręcasz procesor powinien być
> stosunek ilości rzeczywiście potrzebnej mocy do ryzyka jakie to niesie ze
> sobą.

no cóż sa ludzie którzy ryzyka nie lubią i tacy którzy lubią :) tych
drugich jazda bez ryzyka nie interesuje :)

PZDR
Shaman