Re: Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360 W. [długie]

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 18:07:42 MET

> no wlasnie ... tylko co w tym jest:))) moze to tak jak z ta neostrada od
> tepsy:) w czasie promocji chodzi ok a po podpisaniu umowy lipa ...
> Widac nie istnieje juz cos takiego jak powtarzalnosc produkcji bo
> wszystkie firmy stawiaja na minimalna cene.

Z pewnoscia cos w tym jest. Wyobrazmy sobie dzial dystrybucji w jednej z
fabryk, ktory dostaje coraz wiecej zamowien, a towar juz wyprzedany na
najblizszy rok. No to robia co moga aby jak najwiecej wyprodukowac i
sprzedac. Skracaja czas produkcji byc moze wlasnie na kontroli jakosci,
ktora nie jest niezbedna zeby takie urzadzenie powstalo. Do tego doliczyc
procentowo wieksza ilosc uszkodzonych egzemplarzy z racji wiekszej
sprzedazy. Kazda rozwijajaca sie firma skusi sie na dodatkowo zarobione
miliony, nawet jesli polowe straci na reklamacjach. Smutne tylko, ze po to
nadaje sie certyfikaty ISO zeby zagwarantowac ta jakosc :-/ No i marketing
cierpi ale to juz ich sprawa.

--
Pozdrawiam
-dymek-