Re: Które kolumny 2.1 lepsze?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 18:10:44 MET

Użytkownik "Adam" napisał:

> Dudniący bas jest wytważany przez rodzaj obudowy, a nie przez
> rodzaj głośnika bo by wychodziło że w subwooferze musiały by
> się znajdować dwa głośniki

Ale o czym ty w ogóle mówisz? Nie zrozumiałeś postu. "Sesam"
spytał, jak się ma sprawa z wysokimi tonami. Odpisałem, że u mnie
jest całkiem nieźle i dodałem, że mój zestawik uzyskuje też trochę
środka. Nic nie pisałem, że subwoofer odtwarza mi część środkowego
pasma, bo przecież nie do tego został stworzony! Czytaj uważnie
posty.

--
                        Pozdrawiam, Sniper