Re: AGP 1.5 V ............. pomocy!

Autor: jakub (alterra_at_gazeta.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 18:05:13 MET

> z postu wnioskuje, ze komp potrzebny jest pewnie do pisania, a caly sprzet
> kiedys trzeba bedzie oddac, wiec uwazam, ze niema sensu wydawanie kasy na
> nowa grafike. zalatw za piwo jakas karte na pci, komp spelni swoje zadanie,
> niebedzie strachu i wyjdzie tanio.
> pozdro

nie calkiem do pisania, ale za duzo musialbym OT/NTG napisac...w dodatku
na dosc bolesny temat... niewazne.
Tak zupelnie przy okazji, karta PCI to bylo pierwsze co mi przyszlo do
glowy. Jednak po wstepnej orientacji w cenach nowych/uzywanych PCI
wychodzi na to ze pijasz cholernie drogie piwo (przepraszam ;-)). Dla
mnie osobiscie tez to bylo przykre, bo nosilem sie z zamiarem wymiany
czesciowo walnietej grafiki PCI w moim starym routerku linuxowym, a
wychodzi na to ze lepiej doczekac lepszych czasow i dolozyc do nowej
plyty i procesora... ale to juz zupelnie OT
W kazdym razie dzieki za chec pomocy

jakub