Re: Problem dalszy...

Autor: Bogdan S (bogdan_at_losthope.com.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 12:54:13 MET

> Tak zrobiłem i nadal dysk był niewidziany w BIOSie, ani jako secondary
> master ani secondary slave.
> Podpiąłem go jako primary slave... i został rozpoznany, nawet po
reformacie
> na 40 Gb.
> Pojawił się jednak problem z CD, które poprzednio, jako primary slave,
było
> widoczne w BIOSie - teraz jako secondary slave (za secondary master CDRW)
> jest niedetektowany, podobnie jak CDRW.
> Co prawda w Win98SE wszystko działa, są widoczne CD i CDRW, mają włączone
> [...]
---------
aaa uuua ale masz cos namieszane:)
Wlacz w biosie wszedzie "autodeckt" i jeszcze raz sprawdz ustawienia
wszystkich zworek na urzadzeniach. Nie wlaczaj ich w tryb "cableseleckt"
sprawdz czy dzyski nie maja tez ustawienia "singiel" - jak np: Cawiary.
No coz w tej chwili nic mi do glowy nie przychodzi.

Acha cd-romu na wiekszosci plytach nie musza byc wylrywane aby dzialay
poprawnie.

Bogdan