Re: Poprawne napiecie zasilania Bartona

Autor: Sardo de Nunspa (sardo_at_sauron.pl.eu.org)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 12:53:31 MET

Użytkownik Andre napisał, On 2004-01-06 12:24:

> moim zdaniem ten fragment rozegrales malo politycznie.... ja bym im nie
> podpowiadal co maja mowic... tzn o tej stabilnosci.
>

> pozdrawiam
> Andre

Coz jesli mi tak odpowiedza to znaczy ze nie do konca sa uczciwi z
klientami cos przedchwila wyczytalem ciekawy test plyty coz "nieco"
lepiej wyposazonej GIGABYTE

http://pclab.pl/art7349.html

tam napiecia sa jak najbardziej poprawne i do tego w szerokim zakresie
regulowane dlaczego okroili bios w nasze coz....