Re: Problem dalszy...

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 12:12:02 MET

> Jezeli dysk jest nie wykryty w biosie to na niektorych plytach glownych
> jego partycje beda widoczne, ale w bisoe musi byc wpisane w miejsce dysku
> "none". Dostep do tego dysku jest jednak bardxzo wolny -PIO-0 i dma tez
> nie bedzie dzialac. Jak ustawisz zworka go na 32 G muwsisz od nowa
> zakladac partycje (lepiej wczesniej usunac stare na ustawieniu 40 G) no
> wlaczyc wykrywanie dysku w biosie.

Tak zrobiłem i nadal dysk był niewidziany w BIOSie, ani jako secondary
master ani secondary slave.
Podpiąłem go jako primary slave... i został rozpoznany, nawet po reformacie
na 40 Gb.
Pojawił się jednak problem z CD, które poprzednio, jako primary slave, było
widoczne w BIOSie - teraz jako secondary slave (za secondary master CDRW)
jest niedetektowany, podobnie jak CDRW.
Co prawda w Win98SE wszystko działa, są widoczne CD i CDRW, mają włączone
DMA, odtwarzają, nagrywają, "on the fly" też.
Niby wszystko jest OK oprócz CD w DOSie.
Czy to może być wina kontrolera? Taśma chyba nie, skoro wszystko działa pod
Win...

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424