Re: Problem dalszy...

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 13:28:09 MET

> aaa uuua ale masz cos namieszane:)

Nie przesadzajmy: na primary są dwa dyski, na secondary CDRW i CD. :)

> Wlacz w biosie wszedzie "autodeckt" i jeszcze raz sprawdz ustawienia
> wszystkich zworek na urzadzeniach. Nie wlaczaj ich w tryb "cableseleckt"
> sprawdz czy dzyski nie maja tez ustawienia "singiel" - jak np: Cawiary.
> No coz w tej chwili nic mi do glowy nie przychodzi.

Nie ma w moim BIOSie autodetect :). Albo "none" albo pokazuje (jak może)
dysk. "Cableselect" też są odzworkowane...
Wygląda to tak, jakby na drugim kontrolerze nie detektował nic w BIOSie (ani
HDD jako master, jako slave, ani CD), natomiast pod Windą wszystko jest
widoczne.

> Acha cd-romu na wiekszosci plytach nie musza byc wylrywane aby dzialay
> poprawnie.

Tak jak napisałem, wszystko działa OK, problem zacznie się, gdy będę chciał
mieć CD w DOSie... :)

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424