Re: CPUID Pytanie do wiedzacych

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 21:21:45 MET

trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl> wrote:
> ok, moje pytanie w pierwszym poscie bylo bez sensu. mimo wszystko nadal
> uwazam ze pytanie glowne powinno byc sformulowane w inny sposob, np:
> przy post screenie pojawia mi sie CPUID...
> [ciach]

cpuid to instrukcja sluzaca identyfikacji procesora, zwyczajowo okresla sie
tez tak wynik podstawowej formy jej wykonania (eax = 1) - bity zawierajace
informacje o rodzinie, modelu i steppingu procesora.

generalnie wiec mozna bylo wylapac intencje autora, chociaz zupelnia inna
sprawa to czy oczekiwal odpowiedzi na tak zadane pytanie ;)

wiecej informacji, w tym jak widze i cpuid bartona, na:

http://www.sandpile.org/ia32/cpuid.htm

pozdrawiam,
shadow