Re: CPUID Pytanie do wiedzacych

Autor: Marcin Witek (NOwitSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 21:39:28 MET

trzmiel wrote:

> ok, moje pytanie w pierwszym poscie bylo bez sensu. mimo wszystko nadal
> uwazam ze pytanie glowne powinno byc sformulowane w inny sposob, np:
> przy post screenie pojawia mi sie CPUID................itd
> lub
> moja plyta ma problem z ustawieniem wlasciwego napiecia dla
> proca............itd

Czyli dlatego że nie rozumiesz co to CPUID, uważasz że powinien pytać o coś
innego? Na przykład o napięcia albo o 'post screen', bo te terminy gdzieś
już słyszałeś? Idąc tą drogą, możemy wysnuć wniosek, że może chodzi mu o
to, że mu myszka źle w ręce leży... Ale jemu (przynajmniej w tym co
napisał) nie chodzi o problemy z napięciami, tylko o CPUID, wnioskuję tak
po przeczytaniu jego posta. A jeżeli rzeczywiście chodzi mu o coś innego,
to też daj mu czas. Jak już ktoś odpowie na pytanie o CPUID, wyjaśni się
czy jest zadowolony czy nie.

Wit