Re: Zestaw 5.1

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 21:31:57 MET

> A co sadzisz o Creative P580 z karta dzwiekowa SB Live za 450 zl ? Warty
> swojej ceny? Dobrz wrazenie dziwieku?

hmm wiesz ja tego zestawu nie slyszalem ale moc 6W na glosnik to niezbyt
wiele.... wydaje mi sie ze warto poszukac zestawu ktory na satelity ma ok
8-10W wtedy gdy zechcesz puscic glosniej nie bedzie paskudnych efektow
'niewydolnosci' glosnika... oczywiscie nie sama moc sie liczy ale przy
mocniejszych glosnikach w normalnym uzytkowaniu zazwyczaj jest lepiej....
natomiast subwoofer- ja bym szukal 25W :) jak kino domowe to kino :) 17W to
bardzo malo i tak jak mozna przeczytac w innych postach podejrzewam ze
glosnik szybko sie skonczy... im wieksza moc tym wiecej zapasu (luzu) mu
zostawiasz sluchajac z ta sama glosnoscia i imho wystarczy na dluzej.

pozdrawiam
Andre