Re: CPUID Pytanie do wiedzacych

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 21:14:36 MET

In news:qurnetzva55$.dlg_at_wit.ummagumma,
Marcin Witek typed:

> Okazuje się że nie tylko megahertze można znaleźć w procesorze.
> Niczego nie brakło[1]. Proponuję dokładniej czytać tytuły postów, w
> tym było: "Pytanie do wiedzących". Jak w ogóle można odpowiadać na
> coś takiego w sposób "bo nie bardzo rozumiem co to jest CPUID?" ? Jak
> nie rozumiem to nie odpowiadam i już. A Ty chcesz być ten wiedzący
> który w odpowiedzi mówi że nie ma pojęcia o czym mowa. Wyluzuj, inni
> odpowiedzą. Już odpowiadają.
>
> Wit
>
> [1] - A jeżeli brakło to nie w tym kierunku o którym myślisz.

ok, moje pytanie w pierwszym poscie bylo bez sensu. mimo wszystko nadal
uwazam ze pytanie glowne powinno byc sformulowane w inny sposob, np:
przy post screenie pojawia mi sie CPUID................itd
lub
moja plyta ma problem z ustawieniem wlasciwego napiecia dla
proca............itd

pzdr.
trzmiel