Re: Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360 W. [długie]

Autor: ..:::Plombos:::.. (cemrzbyegf_at_cbpmgn.barg.cy)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 21:08:08 MET

Tajemniczy szpieg *peterphk* spod adresu:
<peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> w wiadomosci
news:btc95v$r1t$1_at_absinth.dialog.net.pl donosi:

> Jestem prawie pewien, ze niektore firmy nieswiadomie kupowaly po
> nizszej cenie
> pewne partie tych zasilaczy, w ktorych np. nie bylo czegos takiego jak
> kontrola jakosci .

kontrole jakosci robi sie dla danej partii i NIE MA takiej mozliwosci
zeby jej nie bylo w takiej firmie ktora produkuje ponoc markowe
zasilacze

> Przeciez podlaczajac na chwile taki zasilacz do wiekszego obciazenia
> mozna bylo
> wyeliminowac te 2 wadliwe sztuki ...

KJ nie sprawdza wszystkich urzadzen tylko wybrane z danej partii. Nie
zmienia to jednak zdania ze zasilki byly do bani.

--
 *Plombos*