Re: Program ograniczający czas przy kompie

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 18:57:46 MET

Użytkownik "Quong" napisał:

> Gry bardzo obciążają procesor. To zaś powoduje jego wzrost temp.
> W Biosie (w nowszych wersjach) można ustawić do jakiego momentu
> temperatura procesora bedzei traktowana jako standar. Jeśli
> przekroczy jego temp. komp się wyłączy.

Ale nawymyślałeś :) Zabezpieczenia o których piszesz służą do
ochrony CPU przed spaleniem, a nie ograniczeniem dostępu do
komputera. Poza tym, dolna granica krytycznej temp. zaczyna się
zwykle gdzieś w okolicach 60 stopni. Jeśli procek nie osiągnie tej
temperatury, to co? Znaczy, że dzieciaki za mało grają?

Tweak XP Pro również uważam za niewypał. Nigdy nie stosowałem tego
Tweaka, ale znając tego typu programy, soft wykorzystuje funkcję
API systemu i po prostu wykona brutalny shutdown zabijając
bezmyślnie wszystkie wątki.

--
                        Pozdrawiam, Sniper