Re: Program ograniczający czas przy kompie

Autor: Andrzej Pajdzinski (kilohREMOVE-THIS_at_astercity.net)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 16:02:43 MET

Marvin wrote:

> Szukam programu który byłby zdolny ograniczyć czas jaki dziecko spędza przy
> kompie. Wiem, że sa takie do internetu, ale mi potrzebny jest taki nadzorca
> do kompa.
>
> Chodzi o to aby szkolna młodzież nie siedziała przy pececie za długo (grając
> namiętnie), no i aby ten program nie dawał się banalnie wyłączyć.
>
> Zna ktoś coś takiego? Wysarczy mi nazwa, dalej pogogluję sobie.
Skutecznego to nikt jeszcze niczego nie wymyslil.. wszystko mozna
po dluzszej lub krotszej chwili wylaczyc....

Jesli chodzi o gry to najprostszym sposobem jest wymiana grafiki na...
powiedzmy gf2mx.. na tym sie zabardzo nie da grac i problem zglowy;)
Mozna to banalnie 'wylaczyc' ale trzeba miec jakas inna karte;)

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'
--=   : :. Andrzej Pajdzinski .: :    =--