Re: Program ograniczający czas przy kompie

Autor: Quong (quong_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 15:34:44 MET

Użytkownik "Marvin" <_usun_marvin_at_aster.pl> napisał w wiadomości
> Szukam programu który byłby zdolny ograniczyć czas jaki dziecko spędza
przy
> kompie. Wiem, że sa takie do internetu, ale mi potrzebny jest taki
nadzorca
> do kompa.
>
> Chodzi o to aby szkolna młodzież nie siedziała przy pececie za długo
(grając
> namiętnie), no i aby ten program nie dawał się banalnie wyłączyć.
>
> Zna ktoś coś takiego? Wysarczy mi nazwa, dalej pogogluję sobie.
>
> Marvin

Jest wiele takich programów. Niestety nie napisał pan jaki system operacyjny
obsługują pańskie kompy. Do XP zalecam Tweak XP pro. Posiada on blokady
kiedy ma (po jakim czasie lub kiedy) wyłączyć się komp. Jeżeli posiada pan
Win98/Me itd., to większość ich musi być załączonych. Gry bardzo obciążają
procesor. To zaś powoduje jego wzrost temp. W Biosie (w nowszych wersjach)
można ustawić do jakiego momentu temperatura procesora bedzei traktowana
jako standar. Jeśli przekroczy jego temp. komp się wyłączy. Ostatnią a
zarazem skuteczną jest posiadanie NET BUSA :). Dziala na wszystkich Win'ach.
Po prosu wprowadza pan nazwe kompa (lub IP) w sieci i... :) Dalej już sam
pan wie :)

Pozdrawiam
Quong
sorry za błędy