Odp: Które kolumny 2.1 lepsze?

Autor: Adam (molasar77_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 13:36:48 MET

Użytkownik Bender <bender_at_WYTNIJ.irc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bta60c$bbb$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "sesam" <sensual22_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
>
> hm przeciez zestaw tez bedziesz musial wlaczac :P chodzi Ci o jeden
> "pstryk" na pilocie?

Ja wydałem na zestaw nagłaśniający jakieś 450. Tj. Wzmacniacz 4x100w do tego
dwie kolumny po 120w oraz dwa gwizdki jak i subwoofer pasmowo-przepustowy
ale niestety nie chodzi 6tak jak ma chodzić bo za słaby wzmacniacz . I gra
to extra. Czasami takie rozwiązanie jest lepsze niż inwestować w głośniki
Creativa

Pozdr.
Adam