Re: przedluzacze do ps2

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 13:36:44 MET

"Sylwek" <sylwus_at_interia.pl> wrote in message
> Mam 2 5-metrowe kable przedluzajace i niestety to nie dziala.

Może po prostu coś nie styka. Zdarzyło mi się coś takiego z tego typu
przedłużaczem. Zmyślnie zawiązany supełek na kablu pomógł. ;)
Możesz spróbować poruszać wtyczkami, ale... jeśli działanie
miałoby zależeć od właściwego ułożenia wtyczek, lepiej
dać sobie spokój.
Dlaczego chcesz przybliżać odbiornik? Zasięg nie wystarcza, czy chcesz
oszczędzać baterie (nie wiem, czy zużycie baterii jest zależne od
odległości)?

Pozdrawiam,
Artur