Re: Które kolumny 2.1 lepsze?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 14:08:30 MET

Użytkownik "sesam" napisał:

> Zastanawiam się nad kupnem kolumn do komputera

Mam tego Samsunga SMS-5100 już jakieś 3 lata. Początkowo grał
wprost rewelacyjnie, miał głęboki, pełny bas. Niestety z czasem
jakość woofera znacznie się pogorszyła. Raczej dyskotek na nim nie
robiłem, ale czasami zdarzało mi się dać mu w palnik. Na codzień
słuchałem muzyki raczej stosunkowo cicho. Teraz, z miesiąca na
miesiąc muszę zmniejszać poziom basu, bo woofer dość mocno charczy.
Kiedyś mogłem ustawić poziom basu na 90% możliwości zestawu i nawet
przy głośnej muzyce wszystko ślicznie grało. Obecnie, nawet przy
stosunkowo niskim poziomie głośności (np. podczas oglądania TV)
mogę ustawić maksymalnie ok. 50% a woofer już zaczyna delikatnie
warczeć. Zatem, jak widzisz, kiedyś było znakomicie, teraz już
tylko przeciętnie. Na dłuższą metę chyba nie mogę polecić tego
zestawu.

--
                        Pozdrawiam, Sniper