Re: albo rotfl albo moja niewiedza

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 13:36:31 MET

Użytkownik "Paweł" napisał:

> Ja bym raczej powiedział jak już to że lepsze rozwalają...

Ale trzeba dodać, że główną przyczyną rozrywania płyt jest ich zła
stabilizacja w napędzie podczas odtwarzania i zbyt szybkie
rozkręcanie tych płyt po włożeniu do napędu. W momencie, gdzy płyta
osiągnie już stałą prędkość obrotową, to wybuchy zdarzają się
rzadko. A jeśli ma dojść do takiej eksplozji płytki, to zwykle
nastąpi to zaraz po jej włożeniu do napędu. Właśnie z tego powodu
mój Lite-On LTR 52246S rozerwał mi na strzępy nowiutkie płyty MMore
i TDK.

--
                        Pozdrawiam, Sniper