Re: tryb DualDDR a kosci

Autor: Yoghurt (spam_at_spam.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 15:52:28 MET

> [...]
> problemy - tzn. z tymi co sa teraz. Podobno pomiedzy tymi co sa teraz a
tymi
> co byly kiedys jest przepasc. W Asusie P4P800 mam 2x256 Twinmosa 2,5CL w
> dualu i nie ma zadnych problemow.
> Propo duala to... aby dwie kostki byly taki same. Teoretycznie musza byc
> identyczne ale w praktyce dobrze wiem ze chodzi tez i na roznych firmach.
> Kolega ma jednego kingstona i infineona - oczywisice ta sama
specyfikacja -
> i nie ma zadnych problemow. Ale lepiej nie ryzykowac i kupic obie takie

Chyba wezme te TwinMOS'y, ale jeszcze nie jestem do konca pewny. Spotkalem
sie z paroma opiniami na forum Tweak.pl ze nie wyrabiaja nawet przy
nominalnych parametrach i pracuja nie stabilnie. Martwi mnie to troche.

> Swietny wybor plyty! Mam taka tylko ze niestety nie deluxe i chodzi jak
> burza! Tez mam udpodobanie do Intela ;))

Duzo po necie szperalem za nim ta plyte dopadlem. A jak chodzi o INTEL'a to
dla mnie nic innego nie istnieje, ale i tak AMIGA RULEZ! :-) Wiem, wiem ze
to pl.comp.pecet, ale chyba mnie za to nie zabijecie :-)

Z pozdrowieniami
Yoghurt :-)