Re: tryb DualDDR a kosci

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 16:04:30 MET

> Chyba wezme te TwinMOS'y, ale jeszcze nie jestem do konca pewny. Spotkalem
> sie z paroma opiniami na forum Tweak.pl ze nie wyrabiaja nawet przy
> nominalnych parametrach i pracuja nie stabilnie. Martwi mnie to troche.

Pamieci jak pamieci... dwie z pozoru takie same kosci moga byc dosyc rozne.
Zadko to sie zdaza ale jednak. Ja ze swoimi twinmosami nie mam zadnego
problemu - 2 kostki po 256mb z 2,5CL. Zreszta... sa na gwarancji wiec zawsze
mozna wymienic.

> Duzo po necie szperalem za nim ta plyte dopadlem. A jak chodzi o INTEL'a
> dla mnie nic innego nie istnieje, ale i tak AMIGA RULEZ! :-) Wiem, wiem ze
> to pl.comp.pecet, ale chyba mnie za to nie zabijecie :-)

Rowniez przerylem sie przez wszystkie mozliwe materialy zanim kupilem ta
plyte. A co do Intela mam takie same zdanie :)

--
Dariusz "aidahow" Socha
dareksocha_at_onet.pl ; www.dareksocha.republika.pl