Re: tryb DualDDR a kosci

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 15:31:52 MET

> Czesc,
> Sprawilem sobie juz plyte i proca (CEL 2.4 na ASUS'ie P4P800 DLX) i teraz
> przyszedl czas na pamieci. Chcialbym je uruchomic w DualDDR i nie wiem czy
> do tego beda potrzebne jakies specjalne kosci.
>
> Myslalem o dwoch kosciach Kingston DDR 512 MB/400
> (http://bitcomputer.pl/product.php?id=1271) i nie wiem czy uda mi sie je
> odpalic w Dual'u. Jezeli nie to jakie kosci polecacie? Moze Twinmos DDR
> 1024MB/400 (2 x 512) CL2.5 Dual DDR
> (http://bitcomputer.pl/product.php?id=1415)?

Osobiscie to polecam Ci Twinmosy bo slyszalem ze z Kingostonami sa
problemy - tzn. z tymi co sa teraz. Podobno pomiedzy tymi co sa teraz a tymi
co byly kiedys jest przepasc. W Asusie P4P800 mam 2x256 Twinmosa 2,5CL w
dualu i nie ma zadnych problemow.
Propo duala to... aby dwie kostki byly taki same. Teoretycznie musza byc
identyczne ale w praktyce dobrze wiem ze chodzi tez i na roznych firmach.
Kolega ma jednego kingstona i infineona - oczywisice ta sama specyfikacja -
i nie ma zadnych problemow. Ale lepiej nie ryzykowac i kupic obie takie
same.

Swietny wybor plyty! Mam taka tylko ze niestety nie deluxe i chodzi jak
burza! Tez mam udpodobanie do Intela ;))

--
 Dariusz "aidahow" Socha
 dareksocha_at_onet.pl ; www.dareksocha.republika.pl