Re: prośba

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 15:59:49 MET

> Znaczy się te pirackie, ściągnięte jakimś badziewem p2p? No tak jak się ma
> nielegalny system i pakiet biurowy to kto się będzie jakimiś filmami, czy
> mp3 przejmował. Ja tam osobiście wole iść do kina z dziewczyną.

nie na temat :)

> A teraz wracając do setna sprawy, w przypadku Windows logicznym wydaje się
> podział na 3 partycje.

3? czego tak skromnie? proponuje odrazu 10! :))

> 1. SYSTEM + programy zainstalowane (kilka GB)

zgadzam sie - od 5 do 10GB w przypadku XP i dysku conajmniej 40GB.

> 2. DATA - nasze dokumenty (tudzież pirackie filmy, muzyka i instalki)

Tak ale... chyba nie chcesz powiedziec ze w Polsce sa saaaami zlodzieje? ;)

> 3. SWAP

Mozna ale po co? Najszybszy dostep do pliku wymiany system ma na partycji
systemowej, najlepiej na poczatku dysku.

> ...kiedy nasz kochany Windows po 3 miesiącach się wykrzaczy.

Jesli sie ciagle instaluje jakies smieci ktore brudza rejestr a potem go sie
nie czysci no to tak wlasnie jest. Ja uzywam z przyzwyczajenia ghosta raz na
miesiac - "intalacja" systemu to kwestia 3 minut.

--
Dariusz "aidahow" Socha
dareksocha_at_onet.pl ; www.dareksocha.republika.pl